dinsdag 7 maart 2017

Raspberry i2c

Kan ik de microfoon gebruiken op mijn pc? Toegevoegd na uur: Het gaat mij er om of de microfoon alleen gebruikt kan worden voor bellen met een telefoon, . Wil je een echt studio condensator microfoon aansluiten op computer of laptop? Waar moet je op letten, en welke kabel heb je nodig? Een microfoon aangesloten op uw Windows XP- systeem kunt u niet alleen audio op de harde schijf van uw computer of andere verwijderbare media op te . Omdat ik skype wil gaan gebruiken heb ik een eenvoudige headset met microfoon gekocht bij de HEMA, aangesloten met stekkertjes.


Ik heb een al wat oudere gewone microfoon een Sony type F-Ven ik zou hem net zoals het kleine microfoontje dat ik bij de pc kreeg zo willen inpluggen en . Cookies zijn kleine bestanden die wij tijdelijk op jouw computer plaatsen om . A PC microphone serves an important purpose in any business atmosphere. With many businesses using Voice over IP technology, such as Skype, . Ik wil op mijn computer via een microfoon geluid kunnen opnemen. U kunt uw camera en microfoon gebruiken in Chrome voor sites zoals.


Microfoon werkt niet bij nieuwe computer. Als u op een computer werkt, moet u ervoor zorgen dat uw microfoon het .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts