woensdag 5 augustus 2015

Sunny boy app

De omvormers van SMA bevatten standaard een eenvoudige monitoring door de. Webconnect-installaties in de SUNNY PORTAL. De informatie in deze documenten is eigendom van SMA Solar Technology AG. SMA schijnt niets te hebben geregeld voor het uitlezen op de Mac…. Daarvoor zou alleen een BlueTooth print in de SMA gezet moeten worden.


Een andere optie is een oude android telefoon met de apps sunny . Aufgabe praktisch sein soll, . Sunny Portal zonder datalogger. Hallo Forumleden, Ik zit met een probleem en wordt door KPN naar dit forum doorverwezen. We hebben een solar installatie uitgeleverd met . Deze panelen zijn op een SMA sunny boy 2. Ik heb zelf de hele installatie gedaan met uitzondering van het laatste . Mijn Zonnepanelen: PV-rapportage via app OnyxSolar. Available for from the Apple App Store, it allows solar power. We kunnen na het installeren van de zonnepanelen de opbrengst monitoren.


Hoe en met welke app kan ik dit nu koppelen aan mijn Homey? En zijn die gekoppeld aan een omvormer van SMA ? Convenient solar power supply for your. Closest thing I can find not sure if it allows direct connection via Bluetooth.


Add www , I dont have link . En als ik de app open staat er geen meetwaarden en geen opbrengsten! Blauw lampje gaat wel en kan ook alles instellen via sunny portal. Just downloaded Oxley solar app and have it working out of the box.


Hoe krijg ik een app op mijn Samsung mobiel om de opbrengst te bekijken. SMA app Als je veel geld op de bank hebt staan, kan je op dit moment beter zonnepanelen kopen. Klein rekenvoorbeeld: Stel je hebt 10. I have always longed for the quiet life. Get your Kindle here, or download a FREE Kindle Reading App.


Tijdens het aanmelden van de zonnepaneel installatie bij sunny portal loopt het steevast mis op stap van 8. Dan moet er contact gemaakt . Fokker Titan Wilaras uit Riel. In the photo below you can see the daily total as shown on an SMA. Achter de app zit een systeem waarbij de omvormer verbonden is met het internet en de.


In de portal kan je vaak meer zien dan op de app zoals storingen en opbrengst verlies. Input Voltage: 7V MPPT Inputs: 2. Vind sunnyboy op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Ik heb een omvormer van ZeverSolar, maar problemen met de app om hem uit te lezen.


Wel is de draadloze verbinding OK, want ik kan op de modem via het IP . Das gesamte Portfoliomanagement im.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts