woensdag 8 april 2015

Megohmmetre

Buitensensor in waterdichte kunststof behuizing. Geschikt voor 2-draads signaalkabel tot maximaal meter. Wij hebben het geld in een waterdichte doos. Het wordt in Amerika afgehaald in de eerste haven die dit schip aandoet. De man die ons helpt, hoeft alleen maar . Toen ik dat gedaan ha sneed ik een reep van de zoom van mijn shirt en hield die tussen mijn tanden terwijl ik de waterdichte doos opentrok.


De Doos 1„van het paar Binnenmuntstuk/“ „van de kabeldistributie van de Toetsenbordvergrendelingkroon/“ LSA Distributiedoos. De Foscam FABis een waterdichte aansluitdoos voor bekabeling van de Foscam FI9961EP ip-camera. De FABwordt geleverd met een set schroeven voor . Bescherm je kostbare spullen en documenten tegen vuil en vocht met deze robuuste doos in . Waterdichte transportdoos, ideaal voor vissers en kampeerders. In aanvulling op het bekende 36kabeldozenprogramma, biedt ABB nu ook de nieuwe waterdichte kabeldoos 3665. Hallo, Ik ben op zoek naar een hersluitbare doos of iets dergelijks waar ik mijn ontvanger/ speedo/ en accu waterdicht in kan verpakken voor . Referentie, Afmetingen (cm), Verkoop-adviesprijs*, Prijs incl BTW.


Toevoegen aan winkelwagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts